Ravza1 1 günlk ama hala sancım yok rahme baskı yapıyo sadece karnım sertleşti iyice sizin bebeklr ne zaman dogdu bnm gibi olan varmı sancı bi andamı geliyo
Ravza1 arzuu3469 rabbim saglıkla kucagına almayı nasip etsn bnde 41 kadar bekliycem sonra suni deniycm inş kendi sancm gelir suniye gerek kalmaz
Fyzarsln Ravza1 hiç bişey demedi. Bebek içerde iyiymiş. Kendi ne zaman gelirse dedi bende anlamadım valla
arzuu3469 Ravza1 dün yaptım hafif sancılar vardı geçiyordu bebekte kanala inmemişti doktor beklemeyelim dedi yarın sabah gel baslatalım dedi. Sabah suniyle başladı alttan muayene ler le acılma sancı oldu dogdu şukür meleğim darısı size💕
Betim Ravza1 41 artı 0 da doğum yaptım ve sabahında saat 07.30 da hem nişan geldi hem sancım başladı 😉normal başladık ama açılma ilerlemedi ben de dayanamadım sezaryen oldum🥰
Ravza1 Betim rabbm bebegin le uzun ömürler versn cnm bi gün öncesinden felan belirtilern varmıydı acaba bel agrısı yada baska bişi yoksa direk 7. 30 gerçek sancımı basladı
Betim Ravza1 hiçbir şey yoktu canım sabah sancıyla uyandım 😉😉aha dedim demek ki sancı buymuş çok merak ediyordum