Meraba kızlar 36+0 haftalığım ilk gebeliğim.
Yaklaşık 1 buçuk ay önce birden bire gece uykumdan ağlayarak uyandım kabus görmüştüm ama çok kötü Bi kabustu. Umursamadım “Bi daha olmaz herhalde dedim” etkisinde kalmazdım normalde böyle şeylerin.
Ondan sonra bu kabusları sürekli görmeye başladım ve sürekli uykularımdan ağlayarak uyanıyodum en kötüsüde ağlamama hiç Bi şekilde engel olamıyodum
Sabah uykudan ağlayarak uyanıp gece yatana kadar aralıksız ağlıyorum. En son 3 gün önce yine böyle oldum ve annem geldi beni evine götürdü tek kalamam için
ağlamaktan başım dönüyordu merdivenlerde bayılmışım ve basamaklardan yuvarlanmışım
Çok şükür ama bende bebeğim de iyiyiz ama sadece Bi kaç morluk oluştu vücudumda
Ne yapacağımı bilmiyorum, eşimde çok üzülüyor bu durumuma, ama gerçekten elimde olmuyor kendime söz geçiremiyorum
Aile hekimime danıştım kafanı meşgul et sürekli sohpet et birileriyle dedi.
Ama tek başıma yaşıyorum eşim sabah gider akşam gelir gün içerisinde hep yalnızım bu pandemi sürecinden dolayıda kimseyle yanyana gelemiyoruz. Ablamda psikiyatriye gitmem için ısrar ediyo.
Ve ben artık geceleri uyumaktan korkuyorum kabuslar yüzünden. Herşeyden korkar oldum, 😢
sizce psikiyatriye gitmelimiyim