Sevgigulsen Mirage06 yok canim hiç sıkıntı yapma hamilesin🙂 hemde çok iyi değerlerin 2000 civarı kan değerin olunca kese rahatlıkla görünür hatta belki.smdi bile görünebilir. Ama bekleyebilirsen haftaya git kesin görünür şimdiden hayırlı olsun 🙂
Deletedmom15257 Mirage06 5 ve üzeri gebelik var diyo senin binlerde cnm hadi gözün aydın bende ilk öğrendiğimde 1260 seninkine yakındı 4+3 haftadaydım 5 haftada kese göründü sende az bekle öyle git korkma diye 🙂
Alinmavi Mirage06 0 la 5.3 arasindako degerler normal, gebelik yok demek. 5,3 uzeri gebelik var demek. Sizin degeriniz kesinlikle gebelik var diyor. Referans degerimin cooook uzerindesiniz. Benim adetimin gecikmesinin 4. Gunu 270 mi ne cikmisti. %100 hamilesiniz muhtemelen 6. Hafta
Mirage06 Sevgigulsen yav bende anlamadim neyin nesi bi 1124 yaziyo bi 0-5,3 bi acaba dedim ya doktor aricak hala tas oldum beklemekden telefondan bakiyorum anlayamadimda
Bilge35 Mirage06 yani 5 ve üstü hamile demek .. 0 ile 5 arası gebe değil demek. Senin sonucun çok güzel hamilesin
Mirage06 Bilge35 ya gercekten mi arkadasim aglicam resmen o 0-5,3 anlayamadim kafam karisti elim titredi bakamadimda
Busraaydn Referans değeri aralık oluyor Aslında 0-5 diil de 0-5000 arasında ise hamilesiniz demek.. sizinki 1124 olduğuna göre hamilesiniz, tebrikler 😍 benim ilk öğrendiğimde 324 tü..
haticesedef Ayni durumu bende yasiyorum Test sonucu 1000 Referans degeri 0,1-5,8 cikti hicbsy anlamadim. Doktor kese gorunmuyo 2 hafta sonra tekrar gel dedi moralim bozuldu sizce norml mi?
Bilge35 haticesedef hersey normal ben keseyi ilk gördüğümde anlayamadımm o kadar miniktiki .. acele etmeyin geç döllenme olunca geç de gözükebiliyor 💕
haticesedef Sevgigulsen canimm allah razi olsun icimi rahatlattin doktor kese gorunmuyo olmayadabilir deyince uzuldum
Sevgigulsen haticesedef iyi düşün kuzum.. bebek herseyi hissediyor şuan çok küçük bile olsa.. hatta bazılarının 6 7 haftalarda görünüyor kese.. ama kan testinde 2000 civarı çıkınca hiç beklemeyin gidin keseyi görürsünüz diyolar 🙂
haticesedef Sevgigulsen iki haftayi zor beklerim zaten canimm 1000 degerinde kac haftalik oluyo biliyo musun? Adet tarihine gore 5+2 ama dgru degil demekki