bttlll- Ezgii02 kesinlikle Avent ben küçük ve büyük boyunu aldım cam alma taraftarıydım ama biberonlar çok ağır olunca plastik olanını aldım 💁🏻♀️🤗
Zuhal14 Ezgii02 bende avent in cam biberonu nu alacağım 120 ml şuan trendyol da indirim var sende ordan alabilirsin
Mom47 Lansinoh yavaş akışlı olandan aldım ben avent için boğulma yapıyor diyenleri okudum burda ne kadar doğru bilemem, emzik olarak avent aldım sadece
Deletedmom328 Ezgii02 ben direk ağzına vermeyi düşünüyorum sütüm gelirse hani ilk. Günler içinde mama yapıp kaşıkla içirirm diye cam aldım