Ada01 Memetzeynep canım bende de gelmişti ama doktor bişey demedi sadece bulantı için ilaç verdi, çok zorlandıysan kan normalmış ama tabi insanı korkutuyor
Memetzeynep Tdof26 hayır 3 defa oldu kendılıgınden 2. Defa bıraz geldı 3. Defa yıne geldı suan bogazımda cok agrıyor
Memetzeynep Ada01 normalde de oluyor ama ılk defa basıma gelınce korktum acılede gıtmek ıstemıyorum vırusten dolayı teşekkür ederim bılgı ıcın