Dilara60 Kızlar bugün çok kasılma oldu bebek toplanıyor sürekli 15 defa olmuştur sabahtan beri bu haftada bu kadar çok olması normal midir acaba sizin de oluyor mu?
Deletedmom417 Dilara60 2 gündür bir sürü post açtım benimde aşırı kasılıyor sertleşiyor toplanıyor cuma kontrol var diye gitmedim bugün yoksa gidicektim cumayi bekliyorum
Adalina1 Dilara60 benimde 35 haftada başladı kasılmalar aynı zamanda karnım çok sertlesiyodu doktara gittim bebek kanala inmişti heran doğum olabilir dedi
Emineerd Dilara60 aynısı bende de oluyor ara ara özellikle geceleri agrım da oluyor 🙄 dün kontrolüm vardı nst de sancı çıkmadı herşey normal dedi doktor
BILGEBILGU Merhabalar ben de 33+3 um iki gundur benimd3 bebegim sag tarafimda toplaniyor nprmal mi gecen haftaya gore de baya hareketi azaldi
Dilara60 Deletedmom417 bende haftaya gidicem bazen öyle baskı oluyor ki aşağıda çıkacak herhalde diyorum 😅
Bngsrp Bende 36+5 im bendede oluyor ancak doktorum normal dedi vajinamın üst bölümünde ağrı hissediyorum bebek doğuö pozisyonunda ama kanala inememiş.1 ay öncesine dek rahatça yürüyüş yaparken şuan resmen bıraktım yürürken zorlanıyorum siZdede oldu mu?
Dilara60 Bngsrp evet çok fazla baskı oluyor 35+4 teyim bende evin içinde bile fazla ayakta kalamıyorum yürüyüşte sürekli idrara sıkışmışım gibi hissediyorum batma oluyor
Seah Bngsrp ben de aynıyım. Yürümek zorlaştı. Oturup kalkmak da öyle doktorunuza sordunuz mu tehlikeli miymiş?
Fatos_atly Sanırım bu haftalarda hemen hemen herkesin belirtileri aynı benimde öyle çünkü🤦🏼♀️ 34+5 oldum saat 00 rı geçince😊 umarım normal bir durumdur. Cuma günü kontrolüm var inaşllah güzel şeyler duyarız doktorumuzdan🙏🏻
Dilara60 Fatos_atly başkalarından da duyunca insan biraz olsun rahatlıyor normalmiş diyoruz ☺️ Bende haftaya gidicem bakalım ne diyecek
Bngsrp Dilara60 aynen dısarıda tuvalet bulamayınca ağlayacak gibi oluyorum bol suda içmemiz gerek evden cıkmak istemiyorum bu sefer harektsiz kalıyorum .Son haftalarda kolay doğum olsun diye nasıl günde 1 saat yürüyorlardı onu anlamadım ben 🥺Benim ya tuvaletim gelir yada bebek karnımda kasılır ben öylece kalıyorum yerimde 😔
Frdugr0212 Kizlar benim.30. Haftadan beri kasilmalarim oluyor suan 35+5 im benimde gunde belki 15 20 defa oluordur.ayrica vajinal sizlamam da oluyor. Yururken zorlaniyorum rahat uyuyamiyorum bebegimin hareketleri canimi acitiyor oooo neler neler ☺😂
Bngsrp Seah doktorum basıdan dolayı şikayetlerimin normal olduğunu söyledi bebek büyüdükçe bası yapar dedi kontrol etti problem yok dedi.Ama ben zorlanıyorum baya baya erken gelebilrimi dedim bilemeyiz her an suyun gelip gelebilirsin hastaneye dedi net bişi demedi yani bana🥺
Dilara60 Bngsrp evet ya bende rahatlıkla yürüyordum şimdi evin içinde iş yaparken bile sürekli lavaboya çıkma ihtiyacı duyuyorum :))
Beyis Bende dün doktora gittim normal yalancı sancılardır dedi doktor ama bu ara aşırı kasılıyor karnım 🤔
Dilara60 Adalina1 yaa 🥺 kilosu, gelişimi nasıl peki ben geçen hafta gittiğimde 34+6 da kendini kurtarmış demişti Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kavuştursun 🤲🏼❤️
Dilara60 Emineerd normal ise sıkıntı yok haftaya gittiğimde bana ne diyecek bakalım 🙏🏼 Sağlıkla kavuşalım inşallah minişlerimize 😇🥰