Defnearya Hanımlar yarın saat 9 bucukta doktorum gel şeker yüklemesi yapalım dedi, yaptıran varmı, çok zararlıymış, canan karatayın yorumunu okudum, bebege ve plasentaya zarar veriyor
YsmnSmsk Defnearya Şeker yüklemesi gebelikte bence çok yararlı. Bi youtubeden dr kaan kocatepeyi dinle istersen ☺️
asiltosumm35 Defnearya canim bende bu ayin 26.sinda yaptiricam. Ama doktorum ozellikle su cumleleri soyledi. Ben kesinlikle yaptirmani istiyorum canan karatay birseyler cikardi aklini karistirma gebelikte onemli birsey bu dedi
ysms19 Defnearya daha bugün yaptırdım. Eğer normalde de şeker tüketiyorsanız endişelenmenizi gerektirecek birşey yok. 50 mg yapıldı bugün bana. Tadı aynen gazoza benzeyen limon aromalı 200 ml gazsız şekerli su içtim o kadar. Emin olun gözünüzün korktuğu kadar birşey yok. 1 bardak asitsiz gazoz içtiğinizi düşünün o kadar.
Bebekbal Defnearya canım ben yaptırdım iyiki de yaptırmışım,doktoruma zararı varmı dediğimde iki çocuğum var ikisindede eşime yaptırdım demişti.3-4 dilim baklavaya denk geliyor yüklenen şeker,bence yaptır.benm genetikti ve kendimde bebektw çok hızlı kilo alıyorduk doktorum riske atmak istemedi
DerinAy Defnearya eğer gebeliğim boyunca 1dilim baklava kadar bile hiç şekerli bişey tüketmiyorsan yaptırma. Ama bence gerekli.ve yaoılmadığı takdirde oluşacak komplikasyonlar çok ciddi.
Happybabyyy Defnearya ben de yaptirmayi dusunuyorum sahsen. Tipta her zaman kar zarar hesaplamasi yapilir. Ve yükleme yaptirmak bana daha mantikli geliyor.
Lovelion Defnearya şeker yüklemesinde bişey yok canım 2 dilim baklavaya eşdeğer hayatında iki dilim baklava yemişsindir canan karataya bakmayın ona kalırsak zaten hiç şeker tüketmememiz lazım ama gebelikte önemli şekerin yüksekse bebeğe zarar vermesindense kontrol altına alınması iyidir kalbini ferah tut o yüzden