Buketkemal 4. Haftada yerleşme kanaması oldu 11 gün sürdü. 13+5 de ikinci kanama oldu sebebi plasentanın ön tarafta olmasıymış. Ayrıca rahim ağzında kısalık da var gebelik başından beri progestan kullanıyorum. Şuan 16+5 deyim kasık ağrılarım çok oluyor.