Hayırlı geceler arkadaşlar. Bu benim ilk post um 2 oğlum vardı 1 de kızım olacak nasipse. Pek planlanmayan bir gebelik yaşıyorum başlarında bayağı şok geçirip kabullenmem zor oldu fakat şimdi heyecanla kızımı bekliyorum🤩. Uyku tutmadı doğum hikayelerini okurken bende bir selam vereyim dedim 🤗