Dilek-123 Merhaba anneler ocakta doğum yapacağım bebeğim uyurken üzerine ne örtmeliyim yorgan kalın gelir mi acaba
MiniKaya Dilek-123 aslında yorgan tavsiye edilmiyor ama kış bebeği benimde kasımda doğumum inşallah özdilekten pamuk alıcam en hafifi o geldi
Srzrk Dilek-123 Kasım doğumlu olacak inşaallah benim kızım da. Bu kış yorgan kullanmayı düşünmüyorum. Polar pamuk battaniye aldım. Zaten ev de sıcak olur. Yeterli olacaktır. Belki sıcak bile gelebilir 😊
Busra06cnar Dilek-123 Bende ocak sonu. Englısh home’da bebek yastık ve yorganında indirim vardı bn yorgan tercih ettim yün olmadığı için elyaflarda fazla ağır değil zaten hafif. Benim evim soğuk oluyor malum bide kışın en sert olduğu ay üşütmek istemiyorum 😕