GzdeZobar Kizlar merhaba bugun idrar tahlili yaptirdim enfeksiyon cikdi . antibiyotik verdi kullanmak istemiyorum. Bu arada 36 haftamda yim ne yapiyim sizce
shdemir GzdeZobar Canım icebildigin kadar su ic. Ben gercekten cok faydasını gördüm. En az 3 lt su iciyorum 37+3 haftalıgım. 2 aydır enfeksiyon sorunum kalmadı su sayesinde.
Aydaozk GzdeZobar canım bende de çıktı 30. Haftada hemde çok yüksek günde iki tane bol su ile iç dedi
Deletedmom15257 GzdeZobar bende de vardi safece bir toz verdi antibiyotik veremem dedi çünkü ben ozaman 9 haftadaydım sonra bol su içtim 13 haftada gittim azalma var dedi gene toz verdi su iç dedi şuan sık idrar çıkma ve yanma kasinti kalmadı cokk şükür sende su iç inşallah geçer 😘
Seyma_ Erken dogum riski var ayrıca düsk kiloya sebep oluyor inanın doktorlar kendini riske atmaz biz gebelere uygun ilac veriyorlar enfeksiyon asırı bulantı ve kusma yapıyor ilerlerse hastanelik oldum
BirsenDeniz GzdeZobar neden içmek istemiyorsunuz doktorunuz vermiş içmemek daha kötü bence bende içtim hemde erken haftalarda