minikalp03 İlk gebeliğim.. cinsiyet konusunda bütün ailem ayrım yapmaksızın çok heyecanlı 🙂 Anneler hisseder diyorlar ögrendigimden beri hislerim aynı siz cinsiyetini hissettiniz mi acaba 🙏🏻🙂
nise minikalp03 minikalp03 kesinlikle ben hissettimm erkek çocukları görünce içim eriyordu 🥰🤗 kaldı ki ne yalan söyleyim kızım olsun istiyordum ama hamile kaldıktan sonra hep erkek hissettim 💙
Merve10090 Vallahi ben hep derdim.. benim ilk çocuğum erkek olacak :) 6 haftalık hamileyim. Bakalım doğru çıkacak mı. Hislerim hep erkek diyor. Ama en önemlisi rabbim sağ sağlim kucağıma almayı nasip etsin. Evlat sevgisini tattırsın. AMin
ilknurosman minikalp03 bende hissettim ve 2 kez de rüyamda gordum kizim olucagini anneler ruyasinda hangi cinsiyeti gorurse o olurmus diye duymustum ruyamda gordukten sonra ve hem icime dogan hemde ruyamda gordugum dogru cikti prensesim olucak Allahin izniyle 😇
Ceylanaydemir minikalp03 ben hep kız olsun isterdim ilk çocuğum ama hamile kaldıktan sonra erkek doğdu içime hep erkek eşyalarına kaydı gözüm ve sonuç oğluşum olucak 🤷♀️
Shr1530 minikalp03 sadece ben değil eşimde hissetti hep oğlum diye severdik çok geç öğrendik cinsiyetini 5. Ayda öğrendik pandemiden dolayı gidememiştim hastaneye doktorum sormuştu ne hissediyorsun diye fark etmez sağlıklı olsun ama biz hep oğlum diye seviyoruz demiştik gülümsemişti anneler hisseder diye 🙂sağlıkla gelsin kuzularımız❤️
Cramel minikalp03 ben ilk gebeliğimde hep kız hissettim ( kız olsun istiyordum ondan heralde😂) ama oğlum oldu. Şimdi de 11 haftalık hamileyim ama bunu da erkek hissediyorum sanki hiç kız doğuramıyacak gibiyim nedense😂
ilknurosman Cramel Allah bilir ama ozaman bence ilk gordugun olucak gibi geldi canim bana Rabbim saglikli hayirli evlat versin ilk oncelikle saglicakla kucagini almayi nasip etsin insallah 🥰
S-e3506 minikalp03 ben hissettim ama yanlış çıktı eşim rüyasında görmüş başından beri kızım olacak dedi dediği çıktı 😍😂