Merhaba Hanımlar,
Kızım 7 yaşında ve ona hamileyken avent biberonlar ve mamajoo süt saklama kapları almıştım. Uçlarını sürekli değiştirerek kullandım tabi ama alt kısımlarına birşey olmadı ve 3 sene belki daha fazla kullandım biberonları. Şimdi ikinciye hamileyim. Biberonların hiçbirini atmamışım. Atmaya da kıyamıyorum. Renkleri de atmamış ama çizilmiş tabi. Sizce ne yapmalıyım?? Süt saklama kabı ile birlikte nerdeyse 20 tane şişe var.
Not: süt sağma makinem bozulmuş durduğu yerde onu tekrar alıcam mecbur. Onu araştırırken biberonlara da karar vermeliyim. Sizce ne yapmalıyım ve yeni marka seçimim de ne olmalı😁😁😁 çok oldu ama şimdiden teşekkür ederim.