Gencanne61 15 haftalık hamileyim. Karnım çıkıyor yavas yavas tabiki 2 3 gündür cok kaşınıyor ama acaba çatlak mi olacak normalde zayıfım kilo almadim 54 kiloym
Thesra Gencanne61 Çatlak habercisi canım hemen bol bol kremlen yağlan ve içten su içerek nemlendire👍🏻👍🏻
Deletedmom15257 Kibarbaby bak benim.oyle işte bebegin olduğu yer sürekli böcek var gibi kasıyorum 😁😁15+1 haftadayim
Deletedmom15257 Gencanne61 bende 47nkiloyum benim saki içerden cekiyolar gibi oluyo bebegin olduğu tarafta böcek var gibi kasiniyo 😍😂
burcutet bol su için ve hergün zeytinyağı ya da badem yağı ile ovun yatmadan bildiğiniz çatlaklar ben geliyorum diyor