Esoo0698 Canım telaş yapma.
Benim eşimde pozitif cikti..
Eklem ve bas agrisi ile basladi onunki.cok kotuydu.acile gitti.üsutmusunuz dediler.test yapmadilar.1 hafta evde yatti.Ayni yatakta yattik biz ve ustune kondurmadik.
Kayinbabamda da ayni durum oldu.onda oksuruk oldugundan gögüs filmi cektiler ve orda gozuktu covid.Sonra esime de yapildi.sonuc pozitf…
Hemen esim annesigile gitti.orda kaldi 10 gun kadar ama oncesinde zaten 1 hafta evdeydi…
Bana gelince 23 haftalik gebeyim.. ben esimden 5 gun önce burun akintisi,eklem agrisi,atesle ugrastim 2 gün.doktora gittim usutmusun dediler..ilacta vermediler tabiki.bagisiklik sistemini kuvvetlendirecek seyler yiyip icmeye basladim.Sükür atlattim.bana test te yapmadilar.bi sıkıntım da olmadi.bebiste iyi cok sukur..
Bunu anlatiyorum ki korkmayin die.Herkeste farkli oluor evet ama siz sadece tedbirinizi alin..yataklari ayirin.tuvalet bbanyoyu ayirin simdiden.onun dokundugu yerleri domestoslu suyla silmeye calisin.dezenfektn kullanin.bu arada araniza biraz mesafe koyun.Hayirlisiyla size de gecmez die dusunuyorum.
Birde kefir bulabilirseniz bulun ve onu tuketin faydasi cokmus.ben tuketiyorum 😊