Kızlar yerleşme kanaması olsa test pozitif çıkardı değil mi? , bugün gecikmenin 4. Günü idrar test negatif Gündüz peçeteye koyu kahve lekelenme geldi afedersiniz pedde hiç bişey yok bu saat oldu adet sancım ağrım da yok kafam çok karıştı umutlanmak istemiyorum ama🤦🏼♀️ Bu durumu yaşayanlar var mı