Deletedmom355 Ozgeeekoooocc 12 haftalık oldum bnde 2 gündür çıkmaya başladı bir kaç tane 😔 normalde sivilcesi olan biri değilim. Yüzüm batmasın iz kalmasın diye bi tek İmex sürüyorum o kadar başka bişey yapmıyorum. O da kurutuyor zaten
Deletedmom355 nuuu bn bu kremi genç kızlığıödan beri kullanıyorum yaklaşık 10 yıldır :) dayanamayıp sıksam da hemen sürüyorum ertesi gün kuruduğu için yarası kavlıyor ve iz falan kalmıyor :) tavsiye ederim :)) bnm yüzümde bir tane bile sivilce izi yoktur mesela :))
Mega123 İmex fondöten gibi kızlar yağlı ciltler için uygun değil aksine daha çok sivilce yapar.. Pirinci sıcak suya koyup çıkan beyaz suyu buz kalıbına koyun daha sonra alıp yüze yedirin 15 dk bekleyip yıkayın sivilceyi kurutuyor inşallah işe yarar ☺️☺️