Oztr kızlar 32 haftada suyumun azaldığını öğrendim bu durumda acil sezeryan gibi durum söz konusu olur mu
Semayunus12 Oztr korkma benim 4. Ayimdan beri suyum geliyo . Cok kez hastanede yattim ciktim . Havuc suyu ic bol bol . Nasil ise yaricak goruceksin . Korkma hareketlerde yavaslama olur su olmassa cocuk hareket edemez ama duzelir merak etme havuc suyu ic
Oztr Benovse_mamedova2020 bebegin hareketlerini hissediyorum ama su azalınca hareketlerinde sıkıntı olurmu ki bebegin
Benovse_mamedova2020 Oztr evet bebek düşə bilir yaşamı dura bilir və Allah korusun bu şey olmadan gitmelisin