Güzel anneler merhaba. Son adet tarihine göre 18 ancak doktora ve ultrasona göre 19 haftalık hamileyim. Allah nasip ederse oğlum olacak. Bu arada ilk hamileliğim.
Sormak istediğim şu ki bebek hareketlerini ne zaman hissetmeye başlarım ve ilk hareketleri nasıl hissederim ?
şimdiden teşekkürler . 😊