Yenianne-20 Herkese merhaba kızlar.. 38. Haftamdayim göbeğimdeki çatlaklar artık çok sızlıyor kremle nemlense de cildim çok acıyor öneriniz var mı acaba başka ne yapabilirim??
minimeveannesi Ne sürdüysem çatlakların kaşıntı ve acısını dindirmemişti ta ki kantaron yağı sürene kadar. Çok iyi geldi. Şu zamana kadar niye kullanmadım ona yanıyorum. 🤷🏻♀️
Yenianne-20 Gebelikte kantoron yağı zararlı diye biliyordum bendede kırmızı renkte olan bir kantoron yağı var sürmeli miyim minimeveannesi
minimeveannesi Yenianne-20 Bendeki de kırmızımsı bi renkte. sonuçta içeriği temiz bi ürün. Zeytinyağı ve kantaron bitkisinden elde ediliyo. Diğer içinde ne olduğunu bilmediğimiz fabrikasyon kremlere ya da ilaçlara kıyasla daha sürülebilir geliyo bana düşününce.