Selamlaaar! Ben yeni hamile olduğunu öğrenmiş taze bir anneyim. Bugün doktor kontrolümüz vardı, beş haftalıkmışız, Allah nasip ederse iki hafta sonra kalp atışlarımızı duymaya gideceğiz ama kesenin yanında bir de 4 cmlik kist gördük. Bu kistin bebeğe zarar vermemesi için doktorumu düşük önleyici progesteron ilaç verdi. Böyle kistli gebeliği olup sorun yaşayan ya da yaşamayan var mı?