ysm- 1 hafta önce öğrendım 28 haftalık hamıleyım şimdiye kadar böyle bir sorun yoktu geçen hafta tam kapatmıyor dedı doktor bu hafta 1 cm mesafe var normalde 2-3 cm olması gerekıyor dedı. Böyle bır durum yaşayıp düzelen var mı?
EsmaaTklc ysm- Benimde o şekildeydi asagidaydi hatta kanamam oldu ama çok şükür bugün ki kontrolde yukaridaydi olması gerektiği gibi dedi doktor canım düzelir inşallah seninkide
Bebek-geliyor ysm- 13+5 de kanama ile doktora gittim plasentanın önde olduğunu ve rahim ağzında kısalık olduğunu söyledi. Progestan kullanıyorum şuan 16+5 deyim ileriki haftalarda yukarı çıkmasını bekleyeceğiz dedi inşallah çıkar. Kasıklarım da çok ağrı oluyor.
Merve-c ysm- benim 2 cm di düzeldi 19.haftada kanama ile öğrendim rahme yakın olduğunu şimdi sorun kalmamış zaten birşey söyleyebilmek için en az 34 haftalık olmak gerekiyormuş bebek büyüdükçe rahim de büyüyor ve yukarıya çıkıyormuş
ysm- EsmaaTklc banada kanaman olabilir dedi sen ne yaptın kanama olunca ne yaptılar daha doğrusu kaç haftalıksın
EsmaaTklc ysm- Birşey yapmıyorlar ara ara hafif kanamalar olabilir dedi ilişki yasaklamisti şu an 29+2 deyim
ysm- Bebek-geliyor sen erken haftada öğrenmişsn düzelme ihtimalı yüksek benım yenı oldu düzelme biraz daha zor gibi