Herkese merhaba kızlar. 25 haftalık hamileyim malum kızımın hareketlerini çok net hissediyorum hatta tüm günüm karnımı izlemekle geçiyor. Ayağını sürekli göbek deliğimin o taraflarlara koyuyor parmaklarımla hafifce bastırınca yana kaçıyor ordada yakalıyorum. 😁🤭 merak ettim acaba parmağımla hafif de olsa bastırınca rahatsız oluyormudur? canı falan acımıyordur inşallah varmı benim gibi olan anne adaylarımız acaba ☺️