aysegull28 25+3 haftalığız bir kaç haftadır bebeğim karnımda toplanıyor bir şişlik oluyor. Herhangi bir sorun var mıdır acaba yoksa normal mi ?
aysegull28 irva kontrolüme daha 2 hafta varda bir yerde yazı denk gelince aklıma şüphe düştü o yüzden sormak istedim teşekkür ederim yine de ☺️