gulizarr Kızlar 37+2 hamileyim Fakat kızımın ismine kararsızım İlk kızımın ismi ikra Sizce ne yapmalıyım Yardımcı olurmusunuz
Ilknur35 Merveatay Size de Selim ve ya Kerem ismini söylemek geçti içimden.Yalın,net,tınısı ve anlamı güzel isimleri seviyorum şahsen 💐
diyhomelif gulizarr İpek ismi çok sıcak geliyor bana ipeğim, ipek kızım diye severdim ipek Lina koyardim kızımın adını ama oğluşum oluyor 🤗
Bebegmhazal Benim de 2. Kızım geliyo ilk kızım Ahsen bunun isminde çokkk kararsızım😌 aklımda olanları yazayım Asya Melisa Asel Eslem Zümra İpek Sanırım karar vermem biraz zor olucak😂
gulizarr Bebegmhazal sağlıcakla alırsınız inşallah kucağınıza Rabbim herşeyin hayırlısını versin inşallah
Didi6 Bebegmhazal İpek güzel 🌸 Zümra, Melisa ve Eslem isimlerini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/zumra-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1 https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/melisa-isminin-gercek-anlam-ne.html?m=1 https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/eslem-isminin-gercek-anlam-ne-erkek.html?m=1
Didi6 gulizarr İkbal çok güzel olur 🥰 Bir akrabımızın İkra & Esra adında 2 kızı var. Esra da güzel olur 🌸
Bebegmhazal Didi6 çok teşekkür ederim hiç bilmiyordum ve melisa ismine sıcaktım aydınlanms oldum sağolun❤️