Aaaasli Arkadaşlar 34 haftalık hamileyim hiç bez almadım ilk defa alacağım . Sleepy hakkında güzel yorumlar duyuyorum sleepy almak istiyorum ama kaç numarasını almam gerekiyor . Hastane çantasına koymak için ve yenidoğduğunda kullanması için ve kaç paket almam gerekiyor
Matilda Aaaasli yeni doğan bezi 2 ile 5 kilo arası bebekler kullanabilecek. Molfix ya da prima güzel bence
tugbaayaz Aaaasli bebeğim 28 günlük sleppy 1 kullanıyorum bitmek üzere arkadaşımda molfix hediye almış onu kullanacam bugün sleppy 2 numara sipariş verdim
MiniKaya Aaaasli canım bende sleppy aldım 1 numara küçük deniyor birde denemek lazım pişik yaparmı vs o yüzden civilden sleppy bebek bakım paketi Aldım 1 numara 20 adet 2 numara 20 adet 3 lü yenidoğan ıslak mendil ve 10 lu bakım örtüsü 50₺ di sanırım fiyatı
Aaaasli Diğer bez markalarını da biliyorum ama sleepyden herkes memnun kaldığı için onu almak istiyorum ama onun da kalıpları küçükmüş sanırım o yüzden bilemedim kaç numara alsam
ZEHRASEYMA sleepinin 1 numarali bebek bezi diger markalara oranla biraz kucuk size tavsiyem 1 numaradan fazla stok yapmamaniz. ben A101 den 42li bir paket aldim yeterli olacaktir diye dusunuyorum zaten bebekler hizli buyudukleri icin 1 numara bitince 2 numara alicam onunla devam edicem. kucuk gelen bezi kullanamayiz ama buyuk bez kullanilabilir diye dusunuyorum
naz0145 Aaaasli bebeğim erken doğduğu için 2400 küsür kilodaydı 1 numaradan başladık 3500 kg olana kadar rahat 1 numara kullandım (1ay) ama baktım bez artık küçük geliyor bitirip 2ye geçtim bu arada 80+80 bir hafta da yoğun bakıma 40lı paket verdik desek 1ayda 200 bez kullanmış aşağı yukarı . Bezi stok yapmayın belki sizin bebeğinize pişik yapar . Ben memnunum şimdilik
busraburcak Aaaasli canım tecrübeyle sabittir sleppy 1. Aydan sonra bacaklarda iz yapmaya başlıyor istersen küçücük çocuğa 3 numara tak o lastik sıkıyor benim kızım 3 aylık pampers günlük rahatlık kullanıyorum hem incecik pişik yapmıyor 1. Aydan sonra bhnu öneririm çünkü bunun 1 numarası var mı bilmiyorum hastaneye 7-8 tane istersen garanti olsun 10 tane al
deniiizz Aaaasli ben molfix pure&soft aldım 46 lı 2 paket yenidoğan yeterli olacaktır sanırım. Dokusu çok güzel,alerji yapma riski düşük,kullananlar gayet memnun. Sleepy her bebeğe iyi gelmiyor olumsuz yorumlar da duydum o yüzden tercih etmedim.
Shr1530 Aaaasli ben bir paket sleppy 1 numara bitişe paket 2 num aldım bi pakette yenidoğan ıslak mendili aldım
ilknurosman Aaaasli canim bende sleepy tercih ettim 1 numarasini aldim 1 numara 2-5 kg arasi 2 numarada 2-6 kg arasi yani arada aslinda pek bir sey farketmiyor 1 kg oynuyor sadece herkes iste 1 numara kucuk gelir vs diyor ama zaten 40 tane var 1 paketin icinde zaten o yenidogdugunda 4-5 gunde onu bitircek 4-5 gundede 2-3 kg almayacagina gore ben okadar sorun etmedim numarasini ve kesinlikle stok yapma derim 1 paket al hangi marka alirsan al stok yapma cunku etrafimda cok kisiden duydum prima bile alip bebegin cildi begenmeyenini duydum bebek secermis bezini sonra yaptigin stoklar cop olabilir zsten yakininda market vardir bez bitince eger aldigin bezi bebek severse ona devam edersin oyle alirsin stoklarsin