Kızlar bugün doktora gittim 37+1 de bebek 3500 gram olmus. . Göbek çevresi iri olduğu için on gün sonra falan 38. Haftamda sezeryan yapabiliriz dedim net kararı haftaya verecek ama kararsiz kaldım. Madem sezeryan olacak biraz daha beklemek daha iyi mi olur kötü mü olur. Bu durumu yaşayan var mı içinizde ?