Merhaba sevgili anne ve anne adayları.Ben bi konuyu çok merak ediyorum ve tecrübeli annelerimden bilgi istiyorum.Özellikle normal doğum sonrası çoğu kişide keside oluyor vajinada.Bu lohusalık bitene kadar o bölgeye kişisel temizlik yapılabiliyor mu?Lohusalık sonrası doktor kontrolüne gidilip vajinanın durumuna bakılacağı zaman nasıl temiz olucaz?Kafamda deli sorunlar🤔