Kızlar 4+3 haftalık gebeyim. Bundan iki ay önce tahlil yaptirdiğm da süt hormon salgım %82ymis. Ve bu gece kalmayı zorlastiriyormus ama gebeyim. Hamileligime zarar verir mi ileri ki günler de ? Ve şuan kese görünmez değil mi 5 6 haftalıkken doktora gitmeyi planliyordum