Merhaba arkadaşlar 👋 37+3 geçen hafta nstde en az 10 kere 100 e vuran sancım çıktı 1 cm açıklık dedi doktor. Ama ertesi gün hiç sancı çıkmadı ☹️ Neyse bikaç haftadırda çatı ağrım oluyor kemikler ağrıyor. Mide yanmasından haftada 3 şişe rennie şurup bitiren gece yanmayla kaç kere kalktıgını unutan gündüz sürekli ekşimiş suratla gezen ben 2 gündür mide yanmam bıcak gibi kesildi. Acaba karnım mı indi bebek kanala mı girdi?
Asıl sorum şu ? Bu şekilde mide yanması bir anda bitip kaç gün içinde doğum yaptınız acaba yaşayan var mı bunu?