YaseminG Kızlar ikiz bebek bekliyorum🥰 ve ultrason görüntülerini saklamak için fikirlere ihtiyacım var sizler neler yapıyorsunuz😍😍
Ozdmrkbraa YaseminG ben şimdilik biriktiriyorum ama nasıl bi şekilde saklarım düşünmüyor değilim aklımda sadece kendinden yapıştırmalı albümler geliyor böyle jelatin gibi bişey var kaldırıp fotoğrafı yapıştırıyorsun sonra o jelatini üzerine geri kapatıyorsun 😌
91ARIN91ASK YaseminG bende biriktiriyorum ikea dan çerçeve alıcam büyük boy onun içine koyucam hepsini
esrtsc27 YaseminG bir defter aldım, oraya yapıştırıp altına notlar bırakıyorum. Mesela bugün cinsiyetini öğrendim vs… Çok tatlı bi anı oluyor 💖
YaseminG 91ARIN91ASK çerçevede düşündüm ama 9 ay boyunca okadar çok olacak ki bilemedim nasıl durur 😊
YaseminG esrtsc27 aslında anı defteride düşünüyorum ikisini bir yapabilirim bende ileride büyüdüklerinde okuyup anneleri ne hissetmiş anlamaya çalışsınlar ❣️❣️
Edizinannesii YaseminG mantar pano tarzı bisey düşünüyorum oraya asıp odasına asmak şimdilik planım 🥰
Deletedmom95 YaseminG tel pano almayı düşünüyorum oğlumun odasına asıcam ultrason görüntülerini de oraya asıcam kimisini de seramik hamur seti aldım kendim çerceve yapıp asıcam 😇
Ttalha1 YaseminG ayrintili ultrasondaki dr bana ben alip magnet gibi dolaba yapistrdm ama zamanla silinip gidiyor dedi tel foto cekiminz guzelse ultrason goruntusunu tele cekip oyle fotolar cikarttrn derim silinip gitmesn
saramomy YaseminG ben günlük tutuyorum kızıma her kontrolde günlüğe yapıştırıyorum fotoğraflarını ve o an ki duygularımı yazıyorum 🥰
0510Damla- YaseminG https://hizliresim.com/s/upload-success# https://hizliresim.com/SxPqMk Ben bu şekilde deftere yapıştırdım yazı da ekliycem ayriyetten