Kızlar lütfen yaptırın şeker yuklemesini benim gebelik sekerim vardı açlık tokluk normaldi hatta 3 aylık şekerim bile normal çıkıyordu ama yüklemede seker tespit ettik diyet denedik düşmedi insuline başladık günde 4 defa insulin+diyet yapıyordum yine yükseldiği zamanlar oluyordu gebelik şekerinin zrarlarını okuyun Allah korusun bebeğiniz şeker hastası bile doğabiliyor o zaman vicdanen naparsınız Rabbim sağ salim kavuştursun İnşaAllah yavrunuzla hepinizi