Gulsum1205 Merhaba arkadaşlar 12 haftalık hamileyim 1 hafta önce lekelenmem oldu idrar yoluenfeksiyonu çıktı geçtiydi akıntı şimdi yine akıntı nin rengi koyulasti böle başına gelen varmı enfeksiyonla alakalimi bilmiyorum fikri olan varmı
Babyy1S Gulsum1205 enfeksiyon da kahverengi akintı yapar ya da rahim buyudukce de akintı gelir ama sakın ihmal etme baktr ben cnku 9 haftalikken oldu doktor normal dedi 13 haftalikken kanamam oldu yine normal dedi 17 haftalikken tekrar geldi tabi baska doktora gittim alttan baktı enfeskyn yogunlamis kanamayı tetikliyr dedi baktr sende
Aden23 Gulsum1205 hemen doktoruna ulaş lekelenmenin ger türlüsünü doktoruna anında haber vermen gerekir.
Gulsum1205 ecembugra53 evt ama demek istedim bu akıntı rengi yine kahaverengi dönüştü enfeksiyondan mıdır
Gulsum1205 Babyy1S bnmde bakteri bol yazyordu antibiyotik verdi birde şase verdi onu içtim ama antibiyotik içemiyorum ondan nasl atlatcam bilmiyorum bunu ya 2 3 litreye şu iciyorum
Babyy1S Gulsum1205 gecti 3 kutu fitil verdi 6 tane vardi icinde birde hap verdi duzenli kullandim geçti suan 26 haftalgm enfeksiyonum falan kalmadi
Gulsum1205 Babyy1S hm maşallah ne güzel bnm doktor fitil vermedi ya bnde 1 hafta var kontrole baklm geçmedise fitil yazdraym bari