Hanımlar merhaba. Eylül 4 te beta verdim 63 çıktı adet olmam gereken tarih ise 8i yani yarın. Sorum şu vücudumda aşırı derece de halsizlik var ve bacaklarım sızlıyor, vücudum yanıyor içten içten, uykuya doymuyorum ve afedersiniz kabızlık sorunu yaşıyorum. 1 ay da normal mi sizce? 🤧