LLeylaa-12 Selam anneler. Yarın itibariyle tam 23 hafta oluyoruz ama bugün hiç olmadığı kadar hareketliyiz. Hiç bu kadar hissetmemiştim. Sabahtan beri kıpır kıpır😂 Aranızda bu haftalarda böyle olan var mı 🤔🤔
ecembugra53 LLeylaa-12 oooo sen deha dur 😂😂 ilerik haftalarda dışardan ayaklar eller dirsek hepsi görünecek O zaman ki tekmeler canını yakacak 😂😂
LLeylaa-12 ecembugra53 o hareket ettikçe içim bir tuhaf oluyo böyle gıdıklanır gibi oluyorum 😂😂 Aslında bu zamana kadar hep hareket etsin diyodum galiba fazla fazla istemişim 😂😂
LLeylaa-12 esrtsc27 kesinlikle öyle. Bir de ne kadar doğru bilmiyorum ama hangi saatlerde çok oynarsa doğduğunda o saatlerde uyumaz hep uyanık olur diyorlar. Demek benim oğlan hiç uyumuycak 😂😂
Hope8 zezeynep aynen bende 29+5 deyim ama hiç öyle dışardan göremedim 😂😂😂 hatta bazen hiç hissetmiyorum bile 😂