deletedmom357 Kızlar hamilelikte sizdede böyle mi kimseyle konuşmak istemiyorum herşeye ağlıyorum hep içim sıkkın bende tek mi böyle 😏 kardeşim dün geldi bana az önce gitti oturdum ağladım agladım
Mzyyn93 deletedmom357 ben aksine cok daha sosyal olmustum. Ama evet herseye aglayasim geliyodu. Misal annem bana gelecek isi cikiyo olsun diyorum ama sonra agliyodum 😄
Ozdmrkbraa deletedmom357 3 gündür öyleydim bunalımdan bunalıma giriyordum bugün biraz daha iyiyim hormonlar alt üst oluyor haliyle. 🥰
ecembugra53 deletedmom357 ağlamak yokta herseye takıntılık oldu 😂😂 eşim diyor ki sen hamilelikte takıntılık oldu sende yoktu diyor hahaaaa😂😂
Mervella34 Ben gerekli gereksiz her şeye ağlıyorum son trimestere girdiğimden beri sulu göz oldum çıktım, normalde de duygusal bir tipim kabul ama bu kadarı fazla 🤦🏻♀️😂