Kiz bebek erken gelir derlerdi 41 haftalik olduk 4 gun once nisan geldi kontroldede 2 cm aciklik cikti nst de de sanci cikiyo ama ben hic bise hissetmiyorum acikligimda ilerlemiyo sancida yok yatis verdiler ama acikligim ilerlemedigi icin sancimda yok yatmak istemedim acaba yatmalimiydim