Minikbebek4 Ağrım veya mide bulantım yok şuan çok iyi geçiyor ama endişelerim var kotrolum haftaya ve ben sanki her dakika gitmek istiyorum. 🤦🏻♀️
Glakky1 Minikbebek4 Benimde ilk hamileligim 4 aylıgım Bende çok tedirgin oluyorum durumu nasıl diye 🙄
Mzyyn93 Minikbebek4 ilk bebek oldugu icin cok normal ilk gebeligimde bende oyleydim ikincisinde cok daha rahattim 🤭
Yenianneadayi2208 Minikbebek4 Endişelenme kuzum , boşuna stres yapma.Sadece hareketlerine dikkat et, ani sert hareketlet yapma kafi.Zaten bir problem olmuş olsaydı doktorun gerekli konuşmayı yapardı seninle ve uyarırdı.Hayırlı uğurlu olsun bu arada cnm.
Azramina21 Minikbebek4 6 haftalık gebeyim aynı şekilde hiçbir belirti yoktu bir haftadır kanamam ve deli gibi sancım var . 😌😌😌
Sinemcetin20 Minikbebek4 ben ilk gebeligmde doktora 7aylik gittm toplam 3kez 4cude doguma gittm ilk defada cinsiyeti ogrendm
EB1661 Minikbebek4 5 aylık oldum bende her dakika hastanede olmak istiyorum emin ol birazda psikolojik salmak lazım ama ilk bebeklerde öyle olmuyo sanırım 😅
Gllpkr Minikbebek4 ay aynı ben ☺ bide benim ikinci gebeliğim ama her gün gitsem o kadar huzurlu oluyorum