İyi akşamlar arkadaşlar. Doktorun bu sefer yaptığı idrar tahlilinde idrarda glikoz çıktı. Biz ilçede oturduğumuz için tahlil sonuçlarını öğleden sonra telefonda görüşerek öğrendik. Gelmenize gerek yok tatliya dikkat et dedi. Ben de hakikaten bu ay aşırı tatlı yedim. Günde iki porsiyon yemisimdir en az. 🙄 Öyle dediğinden beri tatlı yemiyorum ama meyve ya da kuru meyve vs tüketiyorum. Ne yesem acaba şekere sebep olacak mı diye düşünüyorum. Bu arada 36 haftalık hamileyim ve gebelik şekeri çıkmamıştı. Aynı durumda olan anneler neler yaptınız? Arada bir tatlı yesem nolur ki çok canım istiyor🙄🙄😬