Monorassa Selam arkadaşlar bugün hastanedeydik kontrole gitmiştik son iki gündür yüksek tansiyonum oluyordu bunu doktora söyledim bebegimde gelişme geriliği de vardı zaten haftalardır direk gebelik zehirlenmesinden şüphelendiler ve tahlil verdim kan idrar falan ama çok korkuyordum beklerken sonucu çok şükür çıkmadı ama her hafta tekrarlanicak bu testler allah korusun varmi yokmu diye geçirenler varmi yada şuan yaşiyanlar nedir nasıl etkiliyor bilenler paylaşırsa sevinirim 🌸💙
sehrikarabulut Monorassa canım ben ilk gebelimde yaşadım ödem tansiyon ve idrarda protein kacagı çıkmıştı protein kacagı cıkınca hemen doğuma alındım 37 haftalıkken çok şükür kızım şuan 5 yaşında 29 haftalık ikinci kızıma hamileyim 4 haftalıktan beri coraspin kullanıyorm çok şükür herşey yolunda
Monorassa sehrikarabulut bi sıkıntı çıkmadı demi ne sizde ne bebeginizde bnde her hafta testler tekrarlanicak allah korusun çıkarsa diye
Anne2_ Merhaba canım ben ilk gelbriğimde yaşadım preaklampsi( gebelik zehirlenmesi) çok fazla Kilo ve ödemim vardı sonucundada yüksek tansiyondan preaklampsi olmuşum damarlarım tıkanmış ve bebeğe besin akışı %90 düşmüş 3 hafta haftasından geri kalmıştı 220.70 tansiyonla 36+6 da acil sezeryan oldum bu rahatsızlığın tek tedavisi bebeğin doğması demişti doktorum ve tansiyonum çok yüksek olduğu için normal doğum şansım 0 dı ama çok şükür bebeğim sağlıklıydı doğdu büyüdü şimdi 2 buçuk yaşında ve ben şimdi kızıma hamileyim 37+0 haftalık oldum beslenme ve kiloma çok dikkat ettim şimdilik herşey yolunda görünüyor çok şükür sadece normal doğum yapmak istiyorum ve bunun için ssvd. Yapan doktor bulamıyorum oturduğum şehirde Sormak istediğin bişey varsa sor canm bildiğim kadarını yazarım
Monorassa Anne2_ bu gebelik zehirlenmesi anneye büyük hasarlar bırakıyor diyorlar doğru mu allah korusun tabiki de aklıma çok takılıyor ya
sehrikarabulut Anne2_ canım merhaba bende ilk gebelimde gebelik zehirlenmesi yaşadım şimdi ikinci gebelim sen coraspin kullanıyomusn
sehrikarabulut Monorassa çok şükür bir sıkıntı olmadı canım tek tedavisi doğum bebeğin hemen anneden ayrılması gerekiyor
Anne2_ Monorassa bana hiç bişey bırakmadı kriz geçirmediğin ağır bi komplikasyon geçirmediğin sürece sorun yok bu rahatsızlık varsa tek tedavisi doğum yapmaktır demişti doktorum ve bebeğimi sezeryanla aldılar çok şükür bende oğlumda iyiyiz
Anne2_ Monorassa rica ederim lütfen stres yapmayın ve tuzdan uzak durun hamur işinden proteinden zengin karbonhidrattan fakir beslenin en önemlisi sakın stres yapmayın ben rahatsızlığı bilmiyordum (takibimi yapan doktorda pek bi umursamaz çıkmıştı yada nasibimde bunu yaşamak vardı bilmiyorum artık ) Ve 36+6 ya kadar gelmişim normalde önceden teşhis edilseymiş daha erken alınırmış bebeğim ama son ay ailevi olaylardan dolayı çok fazla stres yapınca rahatsızlığım dayanılmaz bi noktaya geldi artık idrardan değil dışardan bile hasta olduğum anlaşılabiliniyordu ben çok fazla sağlıksız beslendiğim stres taptığım için 110 kilo olmuştum amiliyatımı başka bi doktora gidip yaptırmıştım takibimi yapan doktorda değil çünkü ona artık güvendim hiç kalmamıştı amilyatımı yapan doktorun bi sözünü hiç unutmuyorum ve bu gebeliğimin başından beri hep beynim tekrarlar bunu ( unutma hasta olduğun için kilo almadın tansiyonun bu yüzden yükselmedi , çok kilo aldığım sağlıklı beslenmediğin ve çok fazla stresli bi gebelik geçirdiğin için preaklempsi oldun demişti) ve ben bu gebeliğimde stresten ve sağlıksız beslenmekten elimden geldiğince uzak durdum Allah ın izniylede herşey sonuna kadar güzel gider inşallah
Anne2_ Nurcn bende çok fazla baş ağrısı, burun kanaması, tuhaf bir mide yanması çok yüksek tansiyon, hızlı kilo almam çok ödemim, şişkinliğim ve bebeğimin 3 hafta geri kalması bendeki belirtiler bunlardı
Monorassa sehrikarabulut hayir kullanmıyorum dünki testte çıkmadı bende şükür ama her hafta tekrarliyacaz dedi allah korusun inşallah da çıkmaz
Anne2_ sehrikarabulut evet canm doktorum başından beri kan sulandırıcı kullandırttı benim kullandığım kan sulandırı ecoprindi ve balık yağı kullanıyorum ecoprini bugün kes dedi doktorum
Monorassa sehrikarabulut kaç haftaliktiniz doğuma alındınızda benimki daha küçük ya vede gelişme geriliği varya korkuyorum erken olursa diye allah korusun 29+5 iz
sehrikarabulut Monorassa 37 haftalıkken doğum yaptım canım Dua et bol bol Rabbimin izniyle bişi olmaz
mom2020 Monorassa aynı şikayetlerle önce gelişim geriliği sonra ödem sonra tansiyon ve testlerle protein kaçağı… 29+5te acil sezeryana aldındım 2 ay küvöz sürecinden sonra eve cıktık iyiyiz bebek 15 aylık oldu bile🙏🏻
Anne2_ Monorassa yok canm doğduktan sonra 2. Ayda yaşıtlarını yakaladı ve bebeğimde bebek reflüsü varmış çok kusmasına rağmen ve ben aniden sezeryan olduğum için ve çok kilolu olduğum için emdirememe sağıp vermeme rağmen çok güzel kilosunu aldı gelişti yani Şimdide çok kilolu bi çocuk değil ama kilosu güzel boyunda yaşıtlarından hiç bi farkı yok Hatta canımı okuyor walla çok yaramaz😅