Kızlar Pazartesi günü 20 . Haftam doldu ve biz ayrıntılı ultrosana girdik bebeğimin herşeyi normal bütün organları tam yalnız kalbinde bi parlaklık olduğunu söyledi ve içiniz rahat etsin istiyosanız kan alıyoruz buda yurtdışına gidiyo ücreti de 4 bin tl olduğunu söyledi başka doktora gitsen bile bu anlaşılmaz göremezler dedi sonra sende kayboldu iyileşti sanarsın dedi pazartesi tekrar ayrıntılı ultrasona çağırdı ben başka hastanede yine giricem doktor dawn sendromuna işarete olduğunu söyledi fakat benim 2li ve 3lğ testimin sonuçları çok güzel herşey yolunda gidiyodu bakalım herşey allahtan ama para için bile olsa bebeğimde hiç bi sıkıntı yokken böyle demesi sinir bozucu sizlerle paylaşmak istedim aynı sıkıntıyı yaşayan arkadaşlar vardı belki teşekkürler şimdiden.