Arkadaşlar bütün başlıklara az çok bakıyorum ve bazı konularda gerçekten içim sızlıyor hor görülen dayak yiyen evden kovulan zulüm gören kadınlarımız var birde üstüne üstlük hamile olup bunları yaşayanlar var hep derler ki kızlar annelerinin kaderini yaşarlar lütfen kızlarınızı okutun ne olursa olsun ayaklarının üstünde durmayı bilsin özgüvenli kendini ezdirmeyecek çocuklar yetiştirin bakın ben bir öğretmenim ayaklarımın üstünde duruyorum karşımdaki insanlar adım atmadan bir kez düşünüyor çünkü kimseye muhtaç değilim . Lütfen lütfen lütfen ezmeyin ezdirmeyin !!!!