Smyydgn Kızlar iyi akşamlar, 9 haftalık gebeyim tansiyonum büyük 10 küçük 7 sizce doktora gitmem gerekir mi bugün kendimi gün boyu kötü hissettim ne yapmalıyım
Smnrky Smyydgn yüksek değil doktolar yüksek olmasın düşük olsun diyorlar. Benimde hep düşük baş ağrısı çekiyorum tuzlu ayran bol bol kraker vs :(
Sermec27 Smyydgn benim hep 8 5 ti cnm sorun olmaz dikkat et kendine gebelikte genelde yüksek tansiyon riskli hafif tuzlu bir seyler ye cok kötü hissediyorsan dengeler o zaman
Sevgi_nur27 Smyydgn bnde 7 4 leri görüyorum çok düşüyor yükselmesin düşmesi bişey değil doktorum günde bi tane sade mineralli soda içmemi istedi birde öyle hissettiğin an bolca dinlen ayaklarını havaya kaldırıp uzan tuzlu ayran iç
2608Emine Benimde tam tersi her kontorle gittiğimde yüksek diyor tansiyon dhaa 13 haftalık bebeğim tuzsuz yiyorm ama hep yüksek çıkıyor
tekbirask156 Her insanın normal bir tansyonu vardır . Normal tansiyonun buysa eğer etkilenmemen lazım . Mesela benim hep 9-10 o yüzden sıkıntı çekmiyorum . Eğer normaliniz 12 falansa 10a 9a düşünce etkilenirsiniz . Geçmiş olsun
Mavilibulut Smyydgn canım benimki 7 4 e kadar düşüyordu doktoruma söylemiştim yapılacak bir şey yok tuzlu ayran bol su ve ayaklarını dikip yat dinlen demişti 🤷🏻♀️