Sedaca Merhaba kızlar üç gündür eklem agırımdan dolayı magosit kullanıyorum bugün sabahtır kusuyorum ve ishal de oldum yaşayan var mı acaba bundan mı yoksa üşüttüm mü??
SnFk Sedaca üşütmüş olabilirsin ya da ilaç yan etki yapmış da olabilir. Bende kullanıyorum ama bende sadece mide yanması/ağrısı yapıyor. Bir doktoruna danış bence.
irva Sedaca Magosit yan etki yapıyor ilk zaman bana da onu vermişti ishal ve kusma yaptı.Doktorum değiştirdi sonra.Şimdi magnimore kullanıyorum uzun süredir gayet memnunum.😊
K-Nur01129 Sedaca aç karnına içerseniz ishal yapar diye biliyorum bende kullanıyorum akşam yemekten sonra alıyorum ben bir sıkıntı yaşamadım
Sedaca SnFk doktoruma mesaj attım hemen olabılır kesıp bekleyelım dedı. İçmiycem bir kac gun bakalım umarım sabaha duzelmıs olurum😒
Sedaca SnFk bende trabzonda oturuyorum trabzonluyum❤️ Baska bır postta yorumunuzu gordum de ondan sordum
Sedaca SnFk ben cok memnunum doktorum dan 🙈 devlet hastanesı ıle baslamıstım bır cok doktora gıttm nebahat hanıma gıdınce onda karar kıldım en son. Çok ılgılı ve cana yakın. Dun aksamkı sorunumda mesaj attım hemen cevap verdı mesela
Sedaca SnFk yok canım gıtmedım akcaabatta gıtmıstım ben ama ilgılenmedıler hıc ve sorun yasadım cok dusuk tehlıkem olmadıgı halde ılac kullandırdı bana bos yere sıkıntılı zamanlardı sonra ozele basladım