Esrabbgm80 bana doktorum haftam geldiğinde ikili testin ne olduğunu anlattı benim zaten yaptırmak gibi bir düşüncem yoktu doktoruma da söyledim biz yaptırmayı düşünmüyoruz dedim oda eğer ki bebeği aldırmak gibi bir düşünceniz yoksa gerekli görmüyorum dedi zaten ultrasonda da gayet sağlıklı görüyorum dedi hamdolsun şu an 23+5 teyiz iki hafta önce de detaylımız vardı çok şükür hiçbir sıkıntı çıkmadı 😇