30 Nisan gece 00.30 da başlayan bir serüvene hoşgeldiniz 00.30da suyumun gelmesiyle hastaneye gittik hiç sancim yoktu kontrollerim yapıldı odaya alindim ve sabah sekize kadar hafif hafif sancı çektim ama ne sancim başladı ne paşam aşağı indi nede açılmam oldu hiç birisi olmadığından dolayı sabah 8 buçuk ta amaliyatahaneye indim ve hazırlıkların ardindan 09.20de paşam dünya'ya gözlerini açtı ve bir gün hastahane de kaldıktan sonra evimize geldik 3 kilo doğdu oğluşum ve şuan iyiyiz çok güzel bir duygu Allahim herkese nasip etsin kusura bakmayın ancak bu kadar yaza bildim inşallah sizlerde kurtulun bir avazda