mlkpkrr hayirlisi olsun cnm benim oncelikle bende 16 haftalikken ogrendim oglum olacagini ve ben melih taha tuna ve furkan isimlerini cok begniyordum esim ise ebu bekir istedi ikimizde ortak noktayi bir turlu bulamdk taki 20 haftaya kadar en sonunda netten isim bakarken Yavuz sultan selim ismini cok begendik ikimznde icine sindi ve simdi oglumuzun adi yavuz selim olucak nasip bakalim Hayirlisi Allahtan🌹💜