Ozlm35 Hanımlar benim bugun 2.doz tetenoz asım vardi ama bazi sebeplerden dolayı gidemedim yarın seker yuklemesi yaplcak sonrada asımı vursam sorn olurmu ya acaba bebee agr gelrmi kafamda deli sorular olustu
MinikMucizem42 Ozlm35 ben 20.haftada yapilmisti birinci doz 2.ye gitmemistim ilkinde kolum cok agridi diye.aradilar daha bugun yaptirdim 2.dozu ve 30.haftamdayim. 2.5ay oldu yani.acelesi yok istersen bir iki hafta sonra yaptir
Sltnbl Ozlm35 yarın aşınızıda yaptırın bence bi sakıncası olmaz iki doz arasında 1 ayı geçmemesi gerekiyor koruma açısından
Sltnbl MinikMucizem42 acelesi yok diye birşeyi kim deri size iki aşı arasında bir ay olması gerekiyor koruması açısından
Ozlm35 Istedgmiz zaman gidebilirmiyizki ordaki ebe bana tarih verdi bunu gecrme o hafta mutlska gel yoksa yapamayiz diynce ozamn baska zaman gderim yapiliomus demek
58Vildan Bende oyle yapicam canim hemsireye henüz sormadim ama haftam geldiginde aradıkları zaman sorucam insallah olur