Naren1 Deletedmom417 ilk defa alıyorsan kendini kasmışsındır muhtemelen makine ağdaya göre daha çok acıtıyo tek tek aldıgı için ağda kullanmayı dene bence canım
Nrykml Deletedmom417 korkarak.aldin muhtemelen kasılmışsındir canım ondan makinanın bir zararı yoktur yoksa 🙂
Deletedmom417 Naren1 normalde agdayla alıyorum zaten makinaya alışık değilim evde agda kalmamış bende dayanamadım makinayla aldim kendimi kastım muhtemelen🤭
Neslihankk Deletedmom417 makine çok acıtır ya 🤦🏻♀️ Jilet kullanıyorum ben acayip çoğaldı bu ara insallah Doğumdan sonra eski haline döner 😞
Deletedmom417 Neslihankk karnıma degil.ama vajinaya maalesef jilet vururyorum çünkü acıyor ve bu haftalarda ağda yapicam doğuma az kaldi jiletle temiz olmuyor 😟
Neslihankk Deletedmom417 Allahım bana agda yaptırma cesareti versin başka bisey istemiyorum 1 defa olsun yaptiramadim valla utanmayı falan geçtim acayip korkuyorum valla doğumdan korkmuyorum onun kadar 🤣