Kızlar merhaba ben 33 haftalık gebeyim be dün akşam nişanım geldi hemen doktora gittim doğum başlamış ama erken deyip engellemek için bütün tedavileri yaptılar. Eve gönderdi akşam ama benim merak ettiğim nişanı gelip açıklığı olupta bi iki hafta daha bekleyenler var mı? Küveze girsin istemiyorum bebeğim😭